نکات قابل توجه قبل از انجام مزوتراپی

در صورت انجام مزوتراپی در ناحیه صورت احتمال خونمردگی خفیف به مدت 14-7 روز را حتماٌ مد نظر قرار دهید.به دنبال مزوتراپی جهت درمان پف زیر چشم، گاهی شدت تورم باعث بسته شدن موقت پلک ها میگردد. بنابراین قبل از انجام این روش، عدم حضور در اجتماع یا محل کار خود را به مدت 72 ساعت پیش بینی نمایید.انجام مزوتراپ ادامه مطلب

موارد کاربرد مزوتراپی در پوست و زیبایی

مزوتراپی در حیطه های مختلف پزشکی از جمله تسکین درد در کلینک های درد، درمان آسیب های ورزشی، درمان بیماری های عصبی، روماتولوژی، بیماری های عفونی، بیماری های عروقی، ترک اعتیاد، تقویت سیستم ایمنی و سرانجام بیماری های پوست و زیبایی استفاده می شود . مزایای استفاده از این روش علاوه بر افزایش اثر دارو ( به ادامه مطلب

روش درمان مزوتراپی

محاسن استفاده از مزوگان

تنظیم دقیق دوز تزریقی در کلیه نقاط .سرعت بالای دستگاه .کاهش احساس درد یا ناراحتی بیمار می باشد.بیماران تحت درمان، درد ناشی از این عمل را کمتر از یک نیشگون ملایم کوتاه مدت ابراز می نمایند.مزوگان انواع مختلفی دارد که توسط شرکت ها و کشورهای مختلف ساخته شده است. ادامه مطلب

مزوتراپی چیست ؟

مزوتراپی تکنیکی پزشکی است که در آن مقادیر بسیار کم دارودر عمق های مختلف پوست به صورت مکرر تزریق می گردد و بر اساس نوع داروی مورد استفاده نتیجه درمانی خاصی گرفته می شود. گر چه دکتر لویس پیستور(پدر این تکنیک)مبتکر این روش در سال 1952 میلادی بود و این روش طی سال ها به طور تدریج ادامه مطلب